مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان های استان فارس را تا ظهر امروز اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 04 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان های فارس که حاصل سامانه اخیر بوده است، اظهار کرد: کازرون ۳۶ و ۶ دهم، شهرک گلستان ۳۲ و ۶ دهم و اردکان ۳۱ و ۸ دهم بیشترین میزان بارندگی را در سامانه اخیر تا ظهر امروز داشته اند.

او ادامه داد: در درودزن و تخت جمشید ۳۱ و ۵ دهم، فیروزآباد ۲۶ و ۶ دهم، شیراز ۲۳ و ۴ دهم، ارسنجان ۲۰ و ۶ دهم، زرقان ۱۹ دهم، خفر ۱۷ و یک دهم و نورآباد ممسنی ۱۳ و ۵ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در قیروکارزین ۱۲ و ۲ دهم، صفاشهر ۱۲ و ۲ دهم، بوانات ۱۰، جهرم ۹ و ۷، داراب ۹ و ۳ دهم، فسا ۷ و ۹ دهم، فراشبند ۶ و ۸ دهم، اقلید ۶ و ۴ دهم، نی ریز ۴ و ۳ دهم، آباده ۳ و ۶ دهم، زرین دشت ۲، استهبان یک و ۹ دهم و خنج ۴ دهم میلی متر باران باریده است.

دهملایی گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر بعد از ظهر دیروز وارد استان شده است و بارش‌ها در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، نیمه جنوبی را فرا می‌گیرد و تا اواخر همان روز ادامه خوهد داشت.

او افزود: از آنجا که این سامانه بارشی، موجب سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی، برخورد صاعقه، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید می‌شود، شهروندان و عشایر از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند.

برچسب ها: هواشناسی ، فارس ، باران ، بارش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار